Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 i (MFKFX, MFKFW, GJKFWB, GJKFWC, GFKFWC) (1996.07-2011.12) 75km » 466016355030 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 I (mfkfx, Mfkfw, Gjkfwb, Gjkfwc, Gfkfwc) (1996.07-2011.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 466016355030 MAGNETI MARELLI

466016355030 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355030
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM030

numer części:

466016355030

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Ilość przewodów4
Długość [mm]470
Opór [Ohm]6
Liczba przewodów4
Długość przewodu [mm]470
Sonda lambdaogrzewana
nr EAN8001063979595

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355030 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 470mm) pasuje do: CHEVROLET EPICA, KIA SORENTO I, MAZDA CX-7, OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B 1.2-2.4 09.00-
numery OEM:
OPEL      55353812
OPEL      855358
OPEL      855426
OPEL      93185493
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 466016355030 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.