Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Lexus RZ (_BM1_) 300e (XEBM10) (2023-???) 204km » 466016355035 magneti marelli
wybrany samochód: 
Lexus Rz (_bm1_) 300e (xebm10) (2023-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 466016355035 MAGNETI MARELLI

466016355035 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
149.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM035

numer części:

466016355035

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Opór [Ohm]9
Długość [mm]721
Liczba przewodów4
Ilość przewodów4
Długość przewodu [mm]721
Sonda lambdaogrzewana
nr EAN8001063744254

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355035 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 721mm) pasuje do: AUDI TT, SEAT CORDOBA, LEON, VW BORA, BORA I, GOLF IV, LUPO I, NEW BEETLE, TOUAREG 1.6-6.0 01.98-12.13
numery OEM:
AUDI      1K0 998 262 R
SEAT      022 906 262 K
VOLKSWAGEN      022 906 262 AT
VOLKSWAGEN      022 906 262 BG
VOLKSWAGEN      022 906 265 C
VOLKSWAGEN      06A 906 262 BG
VOLKSWAGEN      06A 906 262 CJ
VOLKSWAGEN      06C 902 265 M
VOLKSWAGEN      06C 906 265 L
VOLKSWAGEN      06C 906 265 M
VOLKSWAGEN      06L 090 626 2
VOLKSWAGEN      07C 906 262 AR
zamienniki:

Zastosowanie Sonda lambda 466016355035 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.