Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355061 magneti marelli

Sonda lambda 466016355061 MAGNETI MARELLI

466016355061 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355061
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM061

numer części:

466016355061

producent:

MAGNETI MARELLI

Długość [mm] 250
Opór [Ohm] 6
Liczba przewodów 4
Ilość przewodów 4
Długość przewodu [mm] 250
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063858531

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355061 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 250mm) pasuje do: SEAT IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, VW FOX, POLO IV, POLO V 1.2/1.4 07.01-12.14

Sonda lambda 466016355061 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Sonda lambda 466016355061 producenta MAGNETI MARELLI

numery OEM:
AUDI      03D906265A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 466016355061 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.