Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355146 magneti marelli

Sonda lambda 466016355146 MAGNETI MARELLI

466016355146 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355146
Sonda lambda 466016355146
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM146

numer części:

466016355146

producent:

MAGNETI MARELLI

Długość [mm] 925
Opór [Ohm] 6
Ilość przewodów 4
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 925
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063830346

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355146 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 925mm) pasuje do: MERCEDES B SPORTS TOURER (W245), C T-MODEL (S204), C (W204), CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (W211), SLK (R171), SPRINTER 3 1.5-6.2 03.02-

Sonda lambda 466016355146 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Sonda lambda 466016355146 producenta MAGNETI MARELLI

MITSUBISHI

1588A141

numery OEM:
MITSUBISHI      1588A141
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 466016355146 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.