Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro (2019.11-???) 299km » 519031319907 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 50 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519031319907 MAGNETI MARELLI

519031319907 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI
473.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

SUA543

numer części:

519031319907

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Natężenie prądu [A]6,7
Wydatek [l/h]100
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]13,5
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Długość 1/Długość 2 [mm]265 / 136,1
Średnica 1/Średnica 2 [mm]135,2 / 115,4
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pompą wymuszającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]5,0
nr EAN8001063504773

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519031319907 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: ALFA ROMEO 156, GT 2.0 03.02-09.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      60677545
ALFA ROMEO      60684359
ALFA ROMEO      759320059

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519031319907 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.