Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel CORSA D (S07) 1.2 LPG (L08, L68) (2006.08-2014.08) 80km » 519700000152 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Corsa D (s07) 1.2 Lpg (l08, L68) (2006.08-2014.08) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000152 MAGNETI MARELLI

519700000152 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI
496.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2196

numer części:

519700000152

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]80
Natężenie prądu [A]5
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]13,5
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Układ wtryskowyWtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]2,9
nr EAN8001063936796

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000152 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: MITSUBISHI COLT CZC VI, COLT V, COLT VI, SMART FORFOUR 1.1-1.5 06.00-06.12
numery OEM:
MITSUBISHI      135000
MITSUBISHI      MN135000
MITSUBISHI      MN135680
MITSUBISHI      MN186226
MITSUBISHI      SMN186226
SMART      4544700094
SMART      A4544700094

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000152 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.