Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Jeep WRANGLER IV (JL) 2.2 Multijet II (JL72, JL74) (2017.11-???) 200km » 802000000054 magneti marelli
wybrany samochód: 
Jeep Wrangler Iv (jl) 2.2 Multijet Ii (jl72, Jl74) (2017.11-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000054 MAGNETI MARELLI

802000000054 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
365.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0054

numer części:

802000000054

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947018646

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000054 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER, BOXSTER SPYDER, CAYENNE, CAYMAN, MACAN, PANAMERA 2.7-3.8 08.97-
numery OEM:
AUDI      022 133 062 AJ
FORD      CD33 9E926 AA
FORD      CD33 9E926 BA
PORSCHE      996 605 115 01
PORSCHE      997 605 115 01
SEAT      022 133 062 AJ
SKODA      022 133 062 AJ
VOLKSWAGEN      022 133 062 AJ
VAG      022 133 062 AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000054 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000054 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.