Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802000000063 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802000000063 MAGNETI MARELLI

802000000063 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
436.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TB0063

numer części:

802000000063

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN 8050947018240

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000063 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, NEMO/MINIVAN, SAXO, XSARA, FIAT FIORINO/MINIVAN, QUBO, PEUGEOT 1007, 106 II, 206 1.1-1.4LPG 06.94-
numery OEM:
ALFA ROMEO      9640796280
CITROËN      1635R8
CITROËN      9640796280
FIAT      9640796280
LANCIA      9640796280
PEUGEOT      1635R8
PEUGEOT      9640796280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000063 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000063 MAGNETI MARELLI:

2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.