Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Suzuki GSF BANDIT GSF 1250 SA Bandit (WVCH) (2006.10-2009.12) 98km » 802000813301 magneti marelli
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 1250 Sa Bandit (wvch) (2006.10-2009.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000813301 MAGNETI MARELLI

802000813301 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802000813301
Korpus przepustnicy 802000813301
802000813301
magneti marelli 802000813301 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802000813301 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802000813301 magneti marelli
370.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

18385, AH0008133AI

numer części:

802000813301

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063637433

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000813301 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, TWINGO I 1.2/1.2LPG 05.90-02.10
numery OEM:
RENAULT      7700105042
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000813301 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000813301 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.