Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802001122505 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802001122505 MAGNETI MARELLI

802001122505 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802001122505
Korpus przepustnicy 802001122505
802001122505
magneti marelli 802001122505 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802001122505 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802001122505 magneti marelli
315.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

36SXR31, AH0011225EI

numer części:

802001122505

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063637440

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802001122505 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO III, KANGOO, TWINGO I 1.2 08.97-
numery OEM:
RENAULT      7700108120

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802001122505 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802001122505 MAGNETI MARELLI:

2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.