Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Dacia SANDERO II TCe 90 (B8M1, B8MA, B8AC) (2012.10-???) 90km » 802001383309 magneti marelli
wybrany samochód: 
Dacia Sandero Ii Tce 90 (b8m1, B8ma, B8ac) (2012.10-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802001383309 MAGNETI MARELLI

802001383309 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
695.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

50CDDP1, AH0013833II

numer części:

802001383309

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063637457

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802001383309 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN C5 I, C8, PEUGEOT 406, 607, 807 2.0D/2.2D 02.00-
numery OEM:
PEUGEOT      0345A8

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802001383309 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802001383309 MAGNETI MARELLI:

TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super
Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.