Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 (1996.02-2003.06) 90km » 802009800027 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën Saxo (s0, S1) 1.6 (1996.02-2003.06) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802009800027 MAGNETI MARELLI

802009800027 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
388.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

40GTE4P, AH0098002KI

numer części:

802009800027

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063799162

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802009800027 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: DS DS 3, CITROEN C1 II, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C4 CACTUS, C-ELYSEE, DS3, OPEL CROSSLAND X / CROSSLAND, PEUGEOT 108 1.0/1.2/1.2LPG 03.12-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802009800027 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802009800027 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.