Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Opel ASTRA G Furgon/kombi (F70) 1.7 TD (F70) (1999.01-2005.04) 68km » 802100000021 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Astra G Furgon/kombi (f70) 1.7 Td (f70) (1999.01-2005.04) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802100000021 MAGNETI MARELLI

802100000021 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
423.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0021-1

numer części:

802100000021

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063729732

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802100000021 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO III, TOLEDO IV, SKODA FABIA I, FABIA II 1.4/1.6 06.04-07.18
numery OEM:
VAG      03C133062C
VAG      03C133062S
VAG      03C133062T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802100000021 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802100000021 MAGNETI MARELLI:

TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super
Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.