Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.6 Ti (2004.08-2007.03) 115km » 805008008501 magneti marelli
wybrany samochód: 
Ford Focus C-max (dm2) 1.6 Ti (2004.08-2007.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 805008008501 MAGNETI MARELLI

805008008501 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
871.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

57SMI1, AH0080085BI

numer części:

805008008501

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063924250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 805008008501 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: IVECO DAILY IV, FIAT DUCATO 3.0CNG 07.07-
numery OEM:
FIAT      504134412
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 805008008501 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 805008008501 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.