Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 (2005.03-2015.02) 230km » 805014203808 magneti marelli
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 (2005.03-2015.02) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808 MAGNETI MARELLI

805014203808 Pompa wysokiego ciśnienia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 805014203808
Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808
775.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

PHP4

numer części:

805014203808

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
JakośćO.E. (Original)
Tryb pracyelektryczny
dla numeru OE04E127027N
nr EAN8050947006605

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808 MAGNETI MARELLI

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA III, KAMIQ, KAROQ 1.0-1.4H 08.14-
numery OEM:
VAG      04E127027L
VAG      04E127027N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.