Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mini MINI Roadster (R59) Cooper (2011.11-2015.04) 115km » 943308271010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mini Mini Roadster (r59) Cooper (2011.11-2015.04) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943308271010 MAGNETI MARELLI

373.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC827

numer części:

943308271010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
nr EAN8001063642086

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943308271010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 70A, odnowiony) pasuje do: AUDI A3, FORD GALAXY I, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, SKODA FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II 1.0-2.9 02.88-10.10
numery OEM:
FORD      1012451
FORD      7203194
FORD      95VW10300BAA
FORD      95VW10300CAA
FORD      95VW10300FA
FORD      R95VW10300BAA
SKODA      443113517162
SKODA      443113517163
VOLKSWAGEN      021903017
VOLKSWAGEN      021903023J
VOLKSWAGEN      023903023
VOLKSWAGEN      023903023B
VOLKSWAGEN      028903018
VOLKSWAGEN      028903018X
VOLKSWAGEN      028903025H
VOLKSWAGEN      028903025HX
VOLKSWAGEN      028903027C
VOLKSWAGEN      037903023Q
VOLKSWAGEN      037903023QX
VOLKSWAGEN      050903017A
VAG      021903017
VAG      023903023
VAG      028903018
VAG      028903018X
VAG      028903025H
VAG      037903023Q
VAG      038903023H

Zastosowanie Alternator 943308271010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943308271010 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów