Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C4 (4A2) 1.8 quattro (1995.12-1997.10) 125km » A6X001MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 1.8 Quattro (1995.12-1997.10) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator A6X001MT MAGNUM TECHNOLOGY

A6X001MT Łożyskowanie, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A6X001MT
Łożyskowanie, amortyzator A6X001MT
A6X001MT
magnum A6X001MT Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator A6X001MT magnum
Łożyskowanie, amortyzator A6X001MT magnum
Łożyskowanie, amortyzator A6X001MT magnum
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A6X001MT

Status produktu: na żądanie
Ilość na oś2
Średnica [mm]14
Strona zabudowyOś przednia, na dole
nr EAN5901655149838

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator A6X001MT MAGNUM TECHNOLOGY

Silentblock amortyzatora przód L/P pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
RENAULT      106946
RENAULT      4402 986
RENAULT      4417 955
RENAULT      45 00 240
RENAULT      4500686
RENAULT      77 00 310 737
RENAULT      82 00 024 946
RENAULT      82 00 715 101
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator A6X001MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator A6X001MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).