Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Lamborghini GALLARDO SPYDER 5.2 LP560-4 (2008.11-???) 560km » A70553MT magnum technology
wybrany samochód: 
Lamborghini Gallardo Spyder 5.2 Lp560-4 (2008.11-???) 560km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Górne mocowanie amortyzatora A70553MT MAGNUM TECHNOLOGY

A70553MT Górne mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A70553MT
Górne mocowanie amortyzatora A70553MT
A70553MT
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A70553MT

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowygóra
wymagana liczba2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Górne mocowanie amortyzatora A70553MT MAGNUM TECHNOLOGY

Talerz sprężyny góra/przód L/P (górny) pasuje do: HYUNDAI IX55, SANTA FÉ II 2.0D-3.8 03.06-12.12
numery OEM:
HYUNDAI      546202B000
zamienniki:
70932
brak
ORIGINAL IMPERIUM
70933
brak
ORIGINAL IMPERIUM
70933/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
72283
brak
ORIGINAL IMPERIUM

Zastosowanie Górne mocowanie amortyzatora A70553MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Górne mocowanie amortyzatora A70553MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).