Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 1.6 FSI (2005.08-2008.06) 115km » A71024MT magnum technology
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 1.6 Fsi (2005.08-2008.06) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A71024MT MAGNUM TECHNOLOGY

A71024MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A71024MT
Mocowanie amortyzatora A71024MT
A71024MT
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A71024MT

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem walcowym
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
nr EAN5900427303782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A71024MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: NISSAN ALMERA TINO, ALTIMA, MAXIMA / MAXIMA QX V, MURANO I, MURANO II, PRIMERA, X-TRAIL I 1.6-3.5 03.00-
numery OEM:
NISSAN      -54320-AU701
NISSAN      54320-3Z000
NISSAN      54320-4U000
NISSAN      54320-8H310
NISSAN      54320-8H311
NISSAN      54320-8J001
NISSAN      54320-8Z001
NISSAN      54320-AV600
NISSAN      54320-CA002
NISSAN      54320-CN100
NISSAN      54322-4U01A
NISSAN      54325 8J000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A71024MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A71024MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).