Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid (2018.05-???) 204km » A71066 magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 40 Tdi Mild Hybrid (2018.05-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Podkładka mocowania amortyzatora tył L/P A71066 MAGNUM TECHNOLOGY

A71066 Podkładka mocowania amortyzatora tył L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A71066
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A71066

Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Ilość montowana w aucie2
Lokalizacja w aucieOś tylna
EAN5901655254327
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka mocowania amortyzatora tył L/P A71066 MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka mocowania amortyzatora przód/tył L/P pasuje do: NISSAN 180SX, 200SX, 240SX, ALMERA I, CEDRIC, MAXIMA / MAXIMA QX IV, PRIMERA, SKYLINE, STAGEA 1.4-3.0 07.88-07.02
numery OEM:
NISSAN      56217-0M800
NISSAN      56217-61L10
NISSAN      56217-71L00
NISSAN      56217-90J00
NISSAN      5621733P00
NISSAN      5621739U00
NISSAN      56218 61L10
NISSAN      56218-01U00
NISSAN      56218-0M800
NISSAN      56218-90J00
NISSAN      5621835F00
zamienniki:
L14904
brak
MONROE

Zastosowanie Podkładka mocowania amortyzatora tył L/P A71066 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Podkładka mocowania amortyzatora tył L/P A71066 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.