Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C6 Avant (4F5) 4.2 FSI quattro (2006.06-2011.08) 350km » A72046MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 4.2 Fsi Quattro (2006.06-2011.08) 350km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A72046MT MAGNUM TECHNOLOGY

A72046MT Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A72046MT
Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  A72046MT
A72046MT
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A72046MT

Masa [g]125
Średnica zewnętrzna 1 [mm]69,6
Średnica wewnętrzna 1 [mm]35,2
Szerokość 1 [mm]12,1
Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A72046MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: LEXUS RX, TOYOTA AVENSIS VERSO, CAMRY, CELICA, PICNIC, PREVIA II 1.8-3.5 02.93-03.18
numery OEM:
TOYOTA      90903-63002
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A72046MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A72046MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).