Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) (1989.12-1994.03) 92km » A73030 magnum technology
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse I (d2_a) 1.8 (d21a) (1989.12-1994.03) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 MAGNUM TECHNOLOGY

A73030 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A73030
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030
A73030
magnum A73030 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 magnum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 magnum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 magnum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 magnum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 magnum
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A73030

Status produktu: Normalny
nr EAN5900427304451

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MAZDA CX-7, CX-9 2.2D-3.7 09.06-
numery OEM:
MAZDA      L208-34-38X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A73030 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).