Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat LEON Furgon/hatchback (5F1) 1.4 TSI (2012.09-2016.10) 122km » A73036 magnum technology
wybrany samochód: 
Seat Leon Furgon/hatchback (5f1) 1.4 Tsi (2012.09-2016.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A73036 MAGNUM TECHNOLOGY

A73036 Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A73036
Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  A73036
A73036
magnum A73036 Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P
Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  A73036 magnum
Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  A73036 magnum
Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P  A73036 magnum
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A73036

Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Ilość na oś2
EAN5901655254341
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A73036 MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MAZDA 3, 6, CX-3, CX-5 1.5-2.5 11.11-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A73036 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P A73036 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).