Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A4 B5 Avant (8D5) S4 quattro (1997.09-2001.09) 265km » A7A007 magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) S4 Quattro (1997.09-2001.09) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P A7A007 MAGNUM TECHNOLOGY

A7A007 Poduszka kolumny Mc Phersona przód P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7A007
Poduszka kolumny Mc Phersona przód P  A7A007
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7A007

Grubość [mm]57
Średnica wewnętrzna [mm]12
Wysokość [mm]57
Średnica zewnętrzna [mm]113
MateriałGuma
Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,378
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
EAN5901655254662
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód P A7A007 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C7, A7, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-4.2 11.00-09.18
numery OEM:
AUDI      8E0 412 377
AUDI      8E0 412 377 C
SEAT      8E0 412 377
SEAT      8E0 412 377 C
zamienniki:
87-687-A
brak
BOGE
JSB157
brak
TRW
87-903-A
brak
BOGE
KB657.16
brak
SNR
684711
brak
NK
V10-1430
brak
VAICO
50957
brak
BIRTH
AU-SB-9515
brak
MOOG
SS3186
brak
FAI
590124
brak
HUTCHINSON
8500 29922
brak
KAWE
59214
brak
BIRTH
BSJ10022
brak
DELPHI

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód P A7A007 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód P A7A007 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).