Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mazda 3 (BL) 1.6 MZR (BL14) (2008.12-2014.09) 105km » A7A022 magnum technology
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bl) 1.6 Mzr (bl14) (2008.12-2014.09) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7A022 MAGNUM TECHNOLOGY

A7A022 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7A022
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7A022
A7A022
magnum A7A022 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7A022 magnum

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7A022

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Ilość na oś2
nr EAN5900427304956

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7A022 MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3, Q4, TT, CUPRA ATECA, BORN, FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ARONA, ATECA, IBIZA V 1.0-Electric 04.12-
numery OEM:
AUDI      5Q0 412 249 E
AUDI      5Q0 412 249 F
SEAT      5Q0 412 249 E
SEAT      5Q0 412 249 F
SKODA      5Q0 412 249 E
SKODA      5Q0 412 249 F
VOLKSWAGEN      5Q0 412 249 E
VOLKSWAGEN      5Q0 412 249 F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7A022 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7A022 MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).