Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7A027MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A7A027MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7A027MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7A027MT
Mocowanie amortyzatora A7A027MT
A7A027MT
magnum A7A027MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7A027MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7A027MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7A027MT magnum
63.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7A027MT

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427607910
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7A027MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI A2, FIAT PANDA, PUNTO, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC 1.0-3.6 02.93-

Mocowanie amortyzatora A7A027MT ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Mocowanie amortyzatora A7A027MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

SEAT

6N0412331D, 6N0412331DS1, 6N0412331E, 6N0412331ES1, 8Z0412331, 8Z0412331S1

VOLKSWAGEN

6N0412331D, 6N0412331DS1, 6N0412331E, 6N0412331ES1, 8Z0412331, 8Z0412331S1

SKODA

6N0412331D, 6N0412331DS1, 6N0412331E, 6N0412331ES1, 8Z0412331, 8Z0412331S1

AUDI

6N0412331D, 6N0412331DS1, 6N0412331E, 6N0412331ES1, 8Z0412331, 8Z0412331S1

numery OEM:
AUDI      6N0 412 331 D
AUDI      6N0 412 331 D S1
AUDI      6N0 412 331 E
AUDI      6N0 412 331 E S1
AUDI      8Z0 412 331
AUDI      8Z0 412 331 S1
SEAT      6N0 412 331 D
SEAT      6N0 412 331 D S1
SEAT      6N0 412 331 E
SEAT      6N0 412 331 E S1
SEAT      8Z0 412 331
SEAT      8Z0 412 331 S1
SKODA      6N0 412 331 D
SKODA      6N0 412 331 D S1
SKODA      6N0 412 331 E
SKODA      6N0 412 331 E S1
SKODA      8Z0 412 331
SKODA      8Z0 412 331 S1
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 D
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 D S1
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 E
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 E S1
VOLKSWAGEN      8Z0 412 331
VOLKSWAGEN      8Z0 412 331 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7A027MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7A027MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.