Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 2.5 TD 4WD (V24W) (1990.12-1999.10) 99km » A7B000MT magnum technology
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 2.5 Td 4wd (v24w) (1990.12-1999.10) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7B000MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7B000MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7B000MT

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7B000MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
nr EAN5900427304987

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7B000MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 3 (E46), 7 (E32), Z1, Z3 (E36) 1.6-3.4 09.82-07.06
numery OEM:
BMW      33 52 1 125 554
BMW      33 52 1 128 819

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7B000MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7B000MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).