Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7B024MT magnum technology

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7B024MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7B024MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7B024MT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7B024MT
A7B024MT
magnum A7B024MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7B024MT magnum
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7B024MT

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5900427305137

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7B024MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F33, F83) 1.6-3.0H 07.11-
numery OEM:
BMW      31 30 6 863 135
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7B024MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7B024MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).