Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mazda 6 sedan (GJ, GL) 2.5 (GJ5FP, GL1032, GL1033) (2018.03-???) 231km » A7C039MT magnum technology
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gj, Gl) 2.5 (gj5fp, Gl1032, Gl1033) (2018.03-???) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7C039MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7C039MT Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7C039MT
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A7C039MT
A7C039MT
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7C039MT

Lokalizacja w aucieOś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
EAN5901655144109
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7C039MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: DS DS 3, DS 4, CITROEN C15/MINIVAN, C3 I, C4 AIRCROSS, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, DS3, DS4, XSARA, ZX 1.0-2.2 11.82-
numery OEM:
CITROËN      503 527
CITROËN      503 563
CITROËN      5031-F0
CITROËN      5033-C9
CITROËN      5038 G4
PEUGEOT      5031-F0
PEUGEOT      5035 27
PEUGEOT      5035 63
PEUGEOT      5038 G4

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7C039MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7C039MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).