Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) (2000.09-2002.08) 110km » A7C043 magnum technology
wybrany samochód: 
Fiat Marea Weekend (185_) 1.9 Jtd 110 (185bxt1a) (2000.09-2002.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7C043 MAGNUM TECHNOLOGY

A7C043 Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7C043
Mocowanie amortyzatora A7C043
A7C043
magnum A7C043 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7C043 magnum
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7C043

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,65

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7C043 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN C4 AIRCROSS, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI ASX, LANCER VII, LANCER VIII, MIRAGE V, OUTLANDER I, OUTLANDER II 1.5-3.0 09.95-
numery OEM:
CITROËN      5038 F8
MITSUBISHI      MN 101372
PEUGEOT      5038 F8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7C043 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7C043 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).