Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.2 (2020.08-???) 84km » A7D003 magnum technology
wybrany samochód: 
Hyundai I20 Iii (bc3, Bi3) 1.2 (2020.08-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7D003 MAGNUM TECHNOLOGY

A7D003 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7D003
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7D003
A7D003
magnum A7D003 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7D003 magnum

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7D003

Status produktu: Normalny
nr EAN5900427305359

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7D003 MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: DAIHATSU CUORE VI, CUORE VII, SIRION, TREVIS, YRV, TOYOTA DUET 1.0-1.5 09.98-
numery OEM:
DAIHATSU      48619-B2010
DAIHATSU      48619-B2010-000
TOYOTA      48619-B2010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7D003 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7D003 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).