Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 (1998.10-2000.11) 150km » A7F022 magnum technology
wybrany samochód: 
Seat Toledo Ii (1m2) 2.3 V5 (1998.10-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7F022 MAGNUM TECHNOLOGY

A7F022 Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7F022
Mocowanie amortyzatora A7F022
A7F022
magnum A7F022 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7F022 magnum
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7F022

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427305403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7F022 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN JUMPER I, JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-Electric 01.82-
numery OEM:
CITROËN      1323165080
CITROËN      5038 18
CITROËN      5038 28
CITROËN      5038 41
CITROËN      5038 72
FIAT      13 07 241 080
FIAT      13 23 165 080
PEUGEOT      1323165080
PEUGEOT      5038 18
PEUGEOT      5038 28
PEUGEOT      5038 41
PEUGEOT      5038 72
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7F022 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7F022 MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).