Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV (2019.05-???) 170km » A7F053 magnum technology
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Furgon (fy, Fz) 2.0 Ecoblue Mhev (2019.05-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7F053 MAGNUM TECHNOLOGY

A7F053 Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7F053
Mocowanie amortyzatora A7F053
A7F053
magnum A7F053 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7F053 magnum
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7F053

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
nr EAN5900427305656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7F053 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK 1.4-2.0D 04.10-12.20
numery OEM:
ALFA ROMEO      50520154
ALFA ROMEO      51 810 638
FIAT      50520154
FIAT      51810638
LANCIA      50520154
LANCIA      51810638
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7F053 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7F053 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.