Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO IX (CT9A) (2005.08-2006.09) 290km » A7G024MT magnum technology
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Ix (ct9a) (2005.08-2006.09) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G024MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7G024MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7G024MT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G024MT
A7G024MT
magnum A7G024MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G024MT magnum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G024MT magnum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G024MT magnum
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7G024MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427305861

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G024MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FIESTA, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX 1.0-Electric 12.02-
numery OEM:
FORD      1 223 835
FORD      1 250 820
FORD      1 255 350
FORD      1 508 111
FORD      3M51 3K099 AD
MAZDA      BBM2 34 38X
MAZDA      BP4K 34 38X A
MAZDA      BP4K 34 38X B
MAZDA      BP4K-34-XB
VOLVO      30 666 530

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G024MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G024MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).