Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi 80 B4 sedan (8C2) S2 quattro (1993.02-1994.12) 230km » A7G030 magnum technology
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) S2 Quattro (1993.02-1994.12) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7G030 MAGNUM TECHNOLOGY

A7G030 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7G030
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A7G030
A7G030
magnum A7G030 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A7G030 magnum
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A7G030 magnum
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A7G030 magnum
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7G030

Jednostkaszt.
Lokalizacja w aucieOś przednia
EAN5900427305922
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7G030 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, MAZDA 2 1.0-1.6D 05.02-
numery OEM:
FORD USA      1 526 778
FORD USA      8V51 3K155 BA
zamienniki:
84-050-A
brak
BOGE

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7G030 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7G030 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).