Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Renault 19 II Cabriolet (D53_, 853_) 1.8 16V (D53D) (1992.04-1996.06) 135km » A7G036MT magnum technology
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii Cabriolet (d53_, 853_) 1.8 16v (d53d) (1992.04-1996.06) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7G036MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7G036MT Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7G036MT
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7G036MT
A7G036MT
magnum A7G036MT Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7G036MT magnum
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7G036MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427305984

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7G036MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: FIAT 500, IDEA, PANDA, PUNTO, LANCIA MUSA, YPSILON 1.1-1.9D 09.99-
numery OEM:
LANCIA      46843237
FIAT      46843237

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7G036MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A7G036MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).