Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mazda 3 (BM, BN) 1.5 D (BMLFS, BM4, BN4) (2016.02-???) 105km » A7R028MT magnum technology
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bm, Bn) 1.5 D (bmlfs, Bm4, Bn4) (2016.02-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7R028MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7R028MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7R028MT
Mocowanie amortyzatora A7R028MT
A7R028MT
magnum A7R028MT Mocowanie amortyzatora
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7R028MT

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość2
nr EAN5900427306547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7R028MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE II, SCENIC II 1.4-2.0D 09.02-
numery OEM:
RENAULT      77 01 207 678
RENAULT      77 01 207 678 SK
RENAULT      77 01 208 891
RENAULT      77 01 208 891 SK
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7R028MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7R028MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).