Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.4 TSI iV (2020.06-???) 204km » A7R032MT magnum technology
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.4 Tsi Iv (2020.06-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7R032MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7R032MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7R032MT
Mocowanie amortyzatora A7R032MT
A7R032MT
magnum A7R032MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7R032MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7R032MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7R032MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7R032MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7R032MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7R032MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7R032MT magnum
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7R032MT

Status produktu: Normalny
Masa [g]1525
Wymagana ilość1
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
nr EAN5900427306585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7R032MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P pasuje do: RENAULT LAGUNA I 1.6-3.0 11.93-03.01
numery OEM:
RENAULT      77 00 822 903
RENAULT      77 00 832 419
RENAULT      77 00 832 419 S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7R032MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7R032MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).