Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Fiat DUCATO Platforma / podwozie (230_) 1.9 TD (1994.03-2002.04) 82km » A7W045 magnum technology
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (230_) 1.9 Td (1994.03-2002.04) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7W045 MAGNUM TECHNOLOGY

A7W045 Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7W045
Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  A7W045
A7W045
magnum A7W045 Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P
Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  A7W045 magnum

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7W045

Lokalizacja w aucieTylna Oś, po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655251395
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7W045 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: VW PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI 1.4-3.6 03.05-12.15
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
117 153
brak
TOPRAN
590576
brak
HUTCHINSON

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7W045 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7W045 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).