Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TDI quattro (2017.03-???) 190km » A8R008MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 2.0 Tdi Quattro (2017.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A8R008MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8R008MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8R008MT
Mocowanie amortyzatora A8R008MT
A8R008MT
magnum A8R008MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A8R008MT magnum
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A8R008MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś tylna
Masa [g]84
nr EAN5900427587939

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A8R008MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P, góra) pasuje do: RENAULT CAPTUR I, CLIO III, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, MODUS, TWINGO III, ZOE 09.04-
numery OEM:
RENAULT      82 00 218 906
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A8R008MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A8R008MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).