Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI (2014.09-2018.09) 252km » A8W001MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tfsi (2014.09-2018.09) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8W001MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8W001MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8W001MT
Dystans gumowy, resorowanie A8W001MT
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8W001MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427312678

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8W001MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 84mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I, TOLEDO II, VW CADDY I, CORRADO, GOLF I, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, JETTA I, JETTA II, PASSAT B2 1.0-2.9 02.74-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      176 412 303 A
VOLKSWAGEN      191 412 303
VOLKSWAGEN      191 412 303 A
VOLKSWAGEN      1H0 412 303 A
VOLKSWAGEN      357 412 303 B
VOLKSWAGEN      357 412 303 E

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8W001MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.