Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Alfa Romeo 166 (936_) 2.5 V6 24V (936A21__) (2000.10-2007.06) 188km » A9G008MT magnum technology
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.5 V6 24v (936a21__) (2000.10-2007.06) 188km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora A9G008MT MAGNUM TECHNOLOGY

A9G008MT Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A9G008MT
Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora A9G008MT
A9G008MT
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A9G008MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427319806

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora A9G008MT MAGNUM TECHNOLOGY

Zestaw montażowy amortyzatora tył pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD FOCUS II 1.4-2.5 01.04-06.13
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora A9G008MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.