Strona zabudowy | Oś tylna | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Typ amortyzatora | amortyzator podtrzymujący sprężynę | |
nr EAN | 5900427325036 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AG4010MT MAGNUM TECHNOLOGY
HONDA | 51605 SF1 926 | |
HONDA | 51606 SF1 926 | |
HONDA | 52610 SH3 L31 | |
HONDA | 52610 SH3 L33 | |
HONDA | 52611 S04 E01 | |
HONDA | 52611 S04 G01 | |
HONDA | 52611 SH3 004 | |
HONDA | 52611 SH3 010 | |
HONDA | 52611 SH3 020 | |
HONDA | 52611 SH3 024 | |
HONDA | 52611 SH3 A01 | |
HONDA | 52611 SH3 A03 | |
HONDA | 52611 SH3 A04 | |
HONDA | 52611 SH3 B01 | |
HONDA | 52611 SR0 N31 | |
HONDA | 52611 SR3 A01 | |
HONDA | 52611 SR3 N11 | |
HONDA | 52611 SR3 N12 | |
HONDA | 52611-AH3-B01 | |
HONDA | 52611-SH0-A03 | |
HONDA | 52611-SH3-A02 | |
HONDA | 52611-SH3-A11 | |
HONDA | 52611-SH3-B12 | |
HONDA | 52611-SH3-G01 | |
HONDA | 52611-SR3-B01 |
Zastosowanie Amortyzator AG4010MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AG4010MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.