Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Audi A4 B6 (8E2) 1.9 TDI quattro (2001.11-2004.12) 130km » AB 234 000S mahle
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.9 Tdi Quattro (2001.11-2004.12) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wentylator wewnętrzny, BEHR AB 234 000S MAHLE

405.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351149764, 70815759, 8EW 351 149-764

numer części:

AB 234 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635016247

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wentylator wewnętrzny, BEHR AB 234 000S MAHLE

Dmuchawa pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT MASTER I, MASTER II, SAFRANE I, SAFRANE II, TRAFIC II 1.9D-3.0 07.80-
numery OEM:
OPEL      4 409 448
OPEL      9 115 8687
RENAULT      77 01 050 310
VAUXHALL      4 409 448
VAUXHALL      9 115 8687
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wentylator wewnętrzny, BEHR AB 234 000S MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.