Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI (2013.10-2015.05) 140km » AB 247 000P mahle
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv Sc (6j1, 6p5) 1.4 Tsi (2013.10-2015.05) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 247 000P MAHLE

401.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351150631, 70815772, 8EW 351 150-631

numer części:

AB 247 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją
Napięcie znamionowe [V]12
Moc znamionowa [W]288
Średnica [mm]155
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wersjaproduced by HANON
nr EAN4057635016377

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 247 000P MAHLE

Dmuchawa pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, GALAXY II, KUGA I, MONDEO IV, S-MAX 1.4-2.5 10.03-06.15
numery OEM:
FORD      1 362 640
FORD      1253201
FORD      1326642
FORD      3M5H 18456 AD
FORD      3M5H18456AB
FORD      3M5H18456AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 247 000P MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.