Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa » ABR 124 000S mahle

Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR ABR 124 000S MAHLE

ABR 124 000S Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR MAHLE
203.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351332744, 70827714, 9ML 351 332-744

numer części:

ABR 124 000S

dostawca:

MAHLE

Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez klimatyzacji
Ilość biegunów 19
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4057635126878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR ABR 124 000S MAHLE

Element regulacyjny dmuchawy (opornik) pasuje do: OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-

Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR ABR 124 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR ABR 124 000S producenta MAHLE

RENAULT

7701208226

OPEL

4409451, 4413393, 91158690, 93161217

numery OEM:
OPEL      4409451
OPEL      4413393
OPEL      91158690
OPEL      93161217
RENAULT      7701208226
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR ABR 124 000S MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.