Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 1.6 Napęd na wszystkie koła (SE416, TA01) (1988.07-1995.12) 82km » ABR 141 000S mahle
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et, Ta, Td) 1.6 Napęd Na Wszystkie Koła (se416, Ta01) (1988.07-1995.12) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR ABR 141 000S MAHLE

ABR 141 000S Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR MAHLE
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351333434, 70827731, 9ML 351 333-434, ABR 141 000P

numer części:

ABR 141 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez klimatyzacji
Ilość biegunów5
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635127042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR ABR 141 000S MAHLE

Element regulacyjny dmuchawy (opornik) pasuje do: CITROEN C3 I, PEUGEOT 206, 206+, 307, 307/KOMBI 1.1-2.0D 08.98-
numery OEM:
CITROËN      6450JN
CITROËN      9636617980
PEUGEOT      6450JN
PEUGEOT      9636617980
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny, BEHR ABR 141 000S MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.