Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) (2004.03-2010.10) 100km » ACP 1093 000P mahle
wybrany samochód: 
Opel Astra H (a04) 1.7 Cdti (l48) (2004.03-2010.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1093 000P MAHLE

ACP 1093 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 1093 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1093 000P
ACP 1093 000P
mahle ACP 1093 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1093 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1093 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1093 000P mahle
774.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351134131, 70817725, 70817725AP, 8FK 351 134-131

numer części:

ACP 1093 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraV5
Ograniczenia producentaMAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 150
Ø koła pasowego [mm]121
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńH/PAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635035903
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1093 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C5 I, XANTIA, XANTIA/KOMBI, PEUGEOT 406 1.9D/2.0D/2.1D 05.93-10.04
numery OEM:
CITROËN      6453AQ
CITROËN      6453GF
PEUGEOT      6453AQ
PEUGEOT      6453GF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1093 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.