Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.8 D (MFA9A) (1998.07-2002.10) 58km » ACP 1404 000S mahle
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.8 D (mfa9a) (1998.07-2002.10) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1404 000S MAHLE

ACP 1404 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1404 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1404 000S
ACP 1404 000S
782.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 85.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351340031, 70818099, 8FK 351 340-031

numer części:

ACP 1404 000S

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraHS-110R
Ograniczenia producentaKeihin
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]106
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Ilość żeber7
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635039642
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1404 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA CR-V II 2.0/2.4 09.01-03.07
numery OEM:
HONDA      38810PNB006
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1404 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.