Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CR-V IV (RM_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) (2012-2015) 150km » ACP 23 000S mahle
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iv (rm_) 2.2 I-dtec 4wd (re6) (2012-2015) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S MAHLE

ACP 23 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 23 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S
ACP 23 000S
mahle ACP 23 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S mahle
923.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351322891, 72440464, 72440464AP, 8FK 351 322-891, ACP 23, ACP 23 000P

numer części:

ACP 23 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora7SEU17 / DCS-17
Ograniczenia producentaDenso/Valeo
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]114
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zestawem przewodów
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4009026971529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C (C204), C (CL203), C (W202), C (W203), C (W204), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), CLC (CL203), CLK (A208), CLK (A209) 1.6-6.2 09.89-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002301611
MERCEDES-BENZ      0002306511
MERCEDES-BENZ      0002308011
MERCEDES-BENZ      0002308111
MERCEDES-BENZ      0002308511
MERCEDES-BENZ      0002308811
MERCEDES-BENZ      0002309011
MERCEDES-BENZ      0012300711
MERCEDES-BENZ      0012301411
MERCEDES-BENZ      0012301711
MERCEDES-BENZ      0012302811
MERCEDES-BENZ      0012305411
MERCEDES-BENZ      0012308111
MERCEDES-BENZ      002 230 90 11
MERCEDES-BENZ      0022301911
MERCEDES-BENZ      0022303411
MERCEDES-BENZ      0022305011
MERCEDES-BENZ      0022306511
MERCEDES-BENZ      0022306611
MERCEDES-BENZ      0022307211
MERCEDES-BENZ      1192300011
MERCEDES-BENZ      A 000 230 51 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 65 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 80 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 81 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 85 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 88 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 90 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 14 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 17 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 28 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 81 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 19 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 34 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 50 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 65 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 66 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 72 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 90 11
MERCEDES-BENZ      A 003 230 23 11
MERCEDES-BENZ      A0002301611
MERCEDES-BENZ      A1192300011
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 23 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.